sobota, 26 maja 2018

Hey Mama!




Ogrom niespożytej energii, dziecięcej beztroski, szalonych pomysłów i kilogramy radości! Jednym słowem trio idealne czyli girl super power! 
Świętując dzisiejszy Dzień Matki nie mogłam wymarzyć sobie lepszej pamiątki niż ta sesja. Zdjęcia, które idealnie oddają to jakie jesteśmy. Jak się ze sobą czujemy. Dziewczyny to najlepsze co mnie w życiu spotkało. To dzięki nim wszystko wokół nabrało tempa. To One są moją największą inspiracją i to właśnie One sprawiły, że stałam się świadomą siebie kobietą i mamą. Nie wiem w jakim miejscu bym teraz była, co bym robiła gdybym ich nie miała. Nie zastanawiam się nad tym, żyjemy chwilą! Tym co dzieje się dzisiaj. Jednak jedno muszę przyznać. Nigdy wcześniej nie czułam się bardziej szczęśliwa i spełniona a moje macierzyństwo nie było tak świadome jak teraz.

W ramach akcji stworzonej razem z marką Reserved spotykają się trzy różne mamy. Trzy silne kobiety, które opowiadają o swojej miłości i o tym czym dla nich jest macierzyństwo. Ich historie przeczytacie na Ładnebebe a tłem do nich są niesamowite zdjęcia autorstwa jednej w moich ulubionych fotografek i mam Ewy Przedpełskiej.



























zdjęcia - Ewa Przedpełska
ubrania - Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz