wtorek, 3 lutego 2015

wood szczęścia



Mam słabość do pastelowych rzeczy i drobnych mebelków. Uwielbiam delikatne przetarcia a'la retro jednak w nieco nowoczesnym wydaniu.
Odkąd średnio co trzy miesiące zmieniam coś w pokoju Nadii, elementów tych przybywa. Uwielbiam jasne kolory, nietypowe kształty i styl prowansalski. Kiedy szukałam półki do jej pokoju sama nie wiedziałam tak naprawdę jak powinna wyglądać. Przez krótki okres na ścianie wisiała półka domek z drobnymi przegródkami w kolorze przecieranej bieli jednak szybko zakończyła swój żywot rozklejając się na dobre. To był znak by poszukać czegoś innego. Zupełnie różniącego się od dotychczasowych rzeczy, które znajdują się u niej w pokoju.

Przeglądając strony internetowe wszędzie widziałam podobne do siebie niczym nie wyróżniające się rzeczy, aż do czasu kiedy trafiłam na pracownię o błyskotliwej nazwie wood szczęścia. I tak oto zaczęła się moja przygoda z tą firmą, która zachwyca swoimi pomysłami i niesamowitymi oryginalnymi rzeczami. To miejsce gdzie rzemiosło zostało przedstawione w zupełnie innej odsłonie. Kiedy trafiłam na tą pracownię stolarską od razu wiedziałam, że nie będą to drobne zakupy. Przeglądając ich na pozór skromną ofertę od razu wyobrażałam sobie jak będzie wyglądało dane wnętrze z tymi wszystkimi rzeczami. Nie ma tam nic przypadkowego. Każdy projekt jest doskonale przemyślany a przy tym precyzyjnie wykonany. Ich projekty są nowoczesne i proste w formie. Takie jak lubię! 
Zdecydowałam się na półkę w kolorze delikatnej lawendy, która pomieściła wszystkie skarby mojej dwulatki. Przytulanki, książeczki czy drobiazgi, które teraz mogę pochować w małych szufladkach.


















półka - wood szczęścia
książeczki - bokado
sukienka - louise misha
stolik i krzesełko - ikea
domek na stoliku - bambooko

29 komentarzy:

  1. Śliczny ten pokoik ;) Taki delikatny. Idealny dla Małej Księżniczki ;) Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie jak zawsze :D Ślicznie !! A skąd ta urocza walizeczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak dla mnie wygląda idealny dziecięcy pokoik. <3 Mimo iż kocham prostotę i szarości, to zdecydowanie nie w dziecięcych pokojach. K.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mamy te półeczkę i uwielbiamy.Pozdrawiam E.Sławecka

    OdpowiedzUsuń
  5. walizeczka jest od kidstown.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pokój ;-) Czy można wiedzieć skąd jest ten malutki wózeczek dla króliczka ?

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki Marta:) wózek ten lawendowy to maileg jednak ten kolor jest chyba niedostępny w PL bo widziałam pustki w sklepach online

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie i te kule :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Malwinko mam pytania z innej beczki: Nana skończyła już 2 latka jak tam pieluchy? Pozbyłyście się już ich? Jak sobie poradziłaś z tym problemem? Mam straszny problem z moją córcią- 2 latka skończy dopiero w kwietniu, ale już staramy się od pieluch odzwyczajać :) Czytam twój blog od niedawna i bardzo mi się podoba. Jesteście wspaniałą rodziną, a ty jesteś wspaniałą mamą :)
    Mam pytanko też co do półeczek domków- poszukuję półek na książki- córka "zaczytuje" ich bardzo duzo- czy na tych półeczkach zmieści się duzo ksiązek? Czy możesz jakies polecić? szperam w sieci i nic nie wyszperałam :) Mam jeszcze pytanko do tipi które kiedyś u was stało- czy zajmuje dużo miejsca? Czy jego wielkość u podstawy można regulować? czy to tylko jeden sposób rozłozenia ze względu na stabilność tipi?
    PS nie przejmuj się zazdrośnikami, co rzucają tu obelgi! masz rację, kto nie chce niech nie czyta :) 3 mam kciuki za Ciebie Malwinko! Buziaki! Pozdrawiam Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey:) hmm u nas ten sam problem pieluszkowy niestety wciąż walczymy a Nadia skończyła już 2 lata:) co jest lepiej to zaraz albo choroba albo gdzieś wyjeżdżamy i tak w kółko ale idziemy w zaparte. Grunt to cierpliwość:) Co do półek domków to zależy od głębokości ta nasza ostatnia niestety była płytka i na książki się nie sprawdziła, z tej teraz jestem bardziej zadowolona. Napisz proszę do Pracownia Art- Flor Klaudia zrobi pod Ciebie wymiar:) Tipi jest u nas nadal jednak czasem stoi w salonie bo w pokoju zajmował dużo miejsca a u nas go brak:/ dlatego, że nie można w nim zmieniać regulacji składam i rozkładam jak chce się w nim pobawić:) Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna ta szafka! kolorystyka boska choć ja kocham się w bieli i czerni, no ale u dziecka nie wypada :P
    ja chciałaby się dowiedzieć skąd łóżeczko dla lalek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fla via myślę, że jak się dodatki wprowadzi nieco żywsze to i ta czerń nie przeszkadza:) łóżeczko należy do znajomych jednak jest do kupienia na metalowe cuda Gajand :) są na fb bo to są łóżeczka do sesji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ! Jaka to farba i kolor ściany? Po prostu rewelacja !!! W tym tygodniu biorę się za malowanie pokoiku mojego dziecka !

    OdpowiedzUsuń
  14. ;) ta akurat farba to dulux szara poświata

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteście cudowne dziewczyny;))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Podasz proszę tytuły książek ? nie mogę znaleźć 3 pozycji z półeczki córki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Lukrecja,Gratka dla małego niejadka,Moje nie moje,Cynamon i Trusia,Różnimisie,Myszka Trapiszka i dom pod kocią łapką ,Co wypada a co nie wypanda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. malutka jest słodka! pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm...Szafeczka piękna, ale czy pasuje też do chłopczyka? Bardzo mi się podoba. A są też inne kolory np szary?

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę,że szafka spokojnie nadaje się rownież dla chłopca ;) kolor można sobie wybrać chyba nie ma z tym problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Malwinka, nie przejmuj się negatywnymi komentarzami. Ja jestem pod wrażeniem bloga i nie ma dnia, żebym tu nie zaglądnęła. Przyznam szczerze, że papuguję okropnie za Tobą :). Jesteś wspaniała, masz świetne pomysły i gust, których mi niestety brakuje. Mam nadzieję, że się nie gniewasz :). Buziaki dla Was dziewczyny i czekamy na kolejne posty i zdjęcia. Możesz zdradzić jeszcze sekrety jakie masz te odcienie szarości? Kusi mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki:) takie komentarze będą moderowane to ''moje podwórko" i nie pozwolę na tego typu teksty. Mam do tego pełne prawo:) jeśli chodzi o odcienie szarości to jedna to szara poświata a trzy pozostałe to srebrna łyżeczka obie od duluxa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. podpytuje o lozka dla lali - co to? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Koraliki łóżko jest metalowe cuda Gajand :) znajdziesz ich na fb

    OdpowiedzUsuń
  25. Super szafeczka, mi się bardzo, ale to bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń