środa, 14 września 2016

w pokoju dziewczynek




W pokoju dziewczynek nareszcie zapanował spokój. Przyznam, trochę to trwało zanim uporałam się z jego zmianami. Wcześniej było zdecydowanie łatwiej. Nadia miała dla siebie więcej przestrzeni i mimo niewielkiego metrażu prościej było mi zaaranżować jej pokój tak by znalazło się w nim miejsce do spania, meble na ubrania czy kącik do prac plastycznych. 

Kiedy byłam w ciąży z Gają planowałam '' ulokować ''  dziewczynki razem chociażby z powodu braku wolnego pokoju. Wygodniej też było mi pomieścić wszystkie dziecięce rzeczy w jednym miejscu. No może w dwóch, bo Gaja jednak wybudzając się w nocy potrzebuje mojej bliskości. Przez co śpi z nami w sypialni w wiklinowym koszu. Pokój dziewczynek postanowiłam podzielić tak, by każda z nich miała swoje miejsce. Dzięki jasnej podłodze i białym ścianom optycznie się powiększył. Jasne, pastelowe meble również spowodowały, że pokój wydaje się dużo większy niż jest w rzeczywistości. Jest to świetne rozwiązanie dla niedużych pomieszczeń, zwłaszcza w bloku.  Meble pochodzą głównie z pracowni stolarskich, robione były pod wymiar tak by zajęły możliwie jak najmniej miejsca. Przez co rzeczy obu dziewczynek sprytnie się w nich pomieściły. Całość stanowi spójną całość, utrzymana jest w delikatnej i dziewczęcej tonacji. Pod zdjęciami zamieściłam dla Was kilka mam nadzieję przydatnych linków, które pomogą Wam wyszukać rzeczy pokazane w poście natomiast kącik Gai w całości znajdziecie we wcześniejszym wpisie.
























łóżko i krzesełko do biurka - ikea
szafa, biurko, półka na książki, drewniany domek i witrynka - WOODszczęścia
poducha gwiazda - radosna fabryka
poduchy z falbanami - nununu
poszewka Big Sister - nuki
narzuta i dywanik - pogodne wnętrza
metalowa szafeczka , króliki i łóżeczko - maileg
metalowy kosz na drobiazgi - kalaluszek
komoda i drewniany stołek - belmam
kołyska - northome
lampka miffy - mr.maria
proporczyki z imionami - letters of mine
karuzelka - halolalo
przewijak i kosz rattanowy - numero 74
plakat księżyc - haciendo el indio
wieszaczki gwiazdki - hagelens
kosz na zabawki - bloomingville
bujak Gai - babybjorn



58 komentarzy:

  1. Ja po 7 latach postanowiłam rozdzielić dziewczynki i teraz cieszą się swoją własną przestrzenią. Pokoje już gotowe, choć cały czas jeszcze dobieram dodatki. Ale już teraz chętnie wprowadziłabym się sama do któregoś z nich ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my mamy w planach budowę domu od przyszłego roku i dziewczynki już tam będą miały osobne pokoje tylko Gajs nieco podrośnie :)

      Usuń
    2. My też mamy zamiar od przyszłego roku zacząć działać z budową :) I córcia nie może się doczekać kiedy będzie miała swój własny pokój :)

      Usuń
  2. Piękny i funkcjonalny pokój! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy to lóżko Nadii z Ikea jest wygodne? Szukam właśnie lóżka dla córki i nie wiem czy jest tak samo wygodne jak ładne?

      Usuń
    2. tak jest naprawdę bardzo funkcjonalne:) materac mamy jeszcze ze starego łóżka natomiast nie tylko fajnie się prezentuje ale też mała chętnie w nim śpi..cena również jest bardzo przyjemna :)

      Usuń
  3. Cudowny pokoik <3 Moje dziewczynki też razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A skąd ta mała drewniana szafeczka obok łóżka (leżą na niej buciki Nadii)? A cały pokoik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to metalowa szafeczka firmy maileg :) wrzuciłam link

      Usuń
  5. pieknie pieknie pieknie!!!!!!111
    pytanie- skad metalowe lozeczko dla lalek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny pokoik !!! A ja mam pytanko skąd są te walizeczki które leżą na parapecie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:) walizeczki są ze sklepu kidstown.pl

      Usuń
  7. Pięknie u Was!:) ja mam pytanie odnośnie białej podłogi, jeśli mogę. To panel? Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pokoik :)
    Moja 14-letnia siostra teraz też miała remontowany pokój i postawiła na białe meble i szarości ...pokój jest mały a przez białe meble i dodatki wydaje się o wiele większy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogę zapytać skąd ta opaska Gai z kokardką? szukam taką dla mojej 3-miesięcznej córeczki

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś zadowolona z tych poduszek od nununu? są dobrej jakości?

    OdpowiedzUsuń
  11. czy mogłabyś jeszcze napisać skąd są pompony wiszące na szafie? i jeszcze chciałabym Cię zapytać o narzutę, widzę że Wy macie krótką ale macie łóżko krótsze, ja mam z kolei Hemnes białe z Ikei http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50080315/ i tak się waham czy lepszy duzy rozmiar narzuty wybrać czyli 140X200 czy krótszy taki jak Wasza łóżko ma 80 cm na 200, wtedy tę szerszą narzutę mozna zawinąć pod spód pod materac a krótka już nie jedynie tak zarzucić na prześcieradle bądż kocu cieniutkim, mogłabys mi doradzić? byłabym wdzięczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pompony są od Miss Pomon :) co do narzuty to na pewno wieksza byłaby praktyczniejsza, my mamy dwie mniejsze jednak na większą też się pewnie jeszcze skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się biurko i kolor biurka, biały połaczony z szarym, czy w takim typie biurka jak te ze zdjęcia
    http://www.woodszczescia.com/uncategorized/biurko-2/ pasowałoby połaczenie bieli z szarymi szufladami podobnie jak u Ciebie czy w jednym kolorze np całe białe lub szare albo mietowe, bo nad tymi kolorami sie waham, dodam że łóżko mamy białe i szafę również:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ten typ biurka wolałabym w jednym kolorze i myślę, że szare wyglądałoby świetnie!

      Usuń
    2. Mam takie biurko całe w delikatnym różu i wygląda bosko :)Chyba w poście chodziło Ci, że pokój zwiększył się optycznie a nie optymalnie dzięki białej podłodze :)

      Usuń
  14. Można wiedzieć skąd jest zawieszka do smoczka z literką G?napisz czy zdjęcia do ściany przyklejasz jakąś specjalną taśmą?pozdrawiam ciepło-pięknie jest u Was:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawieszka jest z pracowni tralala studio :) zdjęcia są przyklejone taką specjalną cienką taśmą washi tape dostepna jest np. w amazing decor :)

      Usuń
  15. Czy przewijak z Numero74 to tylko pokrowiec na przewijak który pasuje do standardowych przewijaków? bo piszą na stronie, że przewijak bez wypełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zawsze problem z zabawkami. Mamy tyle pluszaków że mogłabym otworzyć sklep ;-) Jak Ty to ogarniasz?

    OdpowiedzUsuń
  17. jakiej firmy jest smoczek z zapinką drewnianą?czy to jest Hevea czy Natursutten?

    OdpowiedzUsuń
  18. A czy uzywacie w ogole tej kolyski w pokoju? Czy Mala spi z Wami, a kolyska czeka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaja w nocy śpi w koszu w naszej sypialni w ciagu dnia śpi w kołysce kiedy Nadia akurat jest w przedszkolu, jednak lada moment stanie tam łóżeczko bo mała ma już 5 msc

      Usuń
  19. Pokoik śliczny, a można wiedzieć skąd podłoga i jaki to kolor?

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pokoik dziecięcy, meble wyglądają nie tylko na ładne, ale też na funkcjonalne i jest dużo ślicznych króliczków które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny pokój dziecięcy, chciałabym taki dla mojej córki, ale nie mam takich zdolności artystycznych, żeby idealnie to wszytko poukładać. Myślę, że muszę zdecydować się na jakiejś nowe aranżacje wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne połączenie kolorów! Ja właśnie szukam inspiracji, bo chcę urządzić pokoik mojemu trzylatkowi i szukam przede wszystkim dobrego rozwiązania jeżeli chodzi o oświetlenie. Znalazłam tutaj https://dlaelektrykow.pl/26-plafoniery-led-z-czujnikiem-ruchu tylko się zastanawiam czy takie plafoniery z czujnikami ruchu się nadadzą..

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie :) Podoba mi się to połączenie kolorystyczne :) Sama teraz wybieram wszystko dla moich dzieciaków :) Może ktoś zna dobry sklep z materacami dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodki, dziewczęcy pokoik, bardzo mi się podoba i dzieciom na pewno też ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje ulubione kolory :) Pastele świetnie wyglądają w pokojach dziewczynek. Jest spokojnie i przyjaźnie :) Ja wybrałam dla córy materac ortopedyczny i mamy bardzo podobne łóżeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokój wygląda jak małe dzieło sztuki <3 Wszystko przemyślane, takie wyczucie stylu to jakieś mistrzostwo! Łóżko i kołyska, zakochałam się! A Nadia i Gaja są prze kochane, gratuluje pięknych córek! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cały pokój prezentuje się świetnie. Całość bardzo dobrze ze sobą współgra i ma wiele pięknych dodatków. Chyba każda dziewczynka chciałaby mieć taki pokój dla siebie. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wystrój pokoju mnie urzekł. Jasne kolory, delikatne dekoracje, meble w stylu retro, to wszystko sprawia, że pokój wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjny pokój! Stylowy i funkcjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna aranżacja, masz gust dziewczyno! zazdroszczę takiego talentu serio

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę śliczny pokój, jestem pod ogromnym wrażeniem :) Tak się składa, że ja sama szukam inspiracji do pokoju mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowny pokoik :) Bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorystyka jest przepiękna. Idealnie trafiłaś w mój gust

    OdpowiedzUsuń