czwartek, 5 lutego 2015

maileg world



Odkąd pamiętam zawsze walczyłam ze stereotypami. Wolałam szukać czegoś nieustannie niż zadowolić się czymś co jest zwykłe i banalne. Lubię prostotę ale lubię też jak coś ma duszę, jak ma swoją wizję. Nie zawsze to co ma swoje zastosowanie u kogoś musi je mieć u mnie. Tak jest z wieloma rzeczami niezależnie czy dotyczy to ubioru, wnętrza czy choćby moich przekonań.


Są takie marki dziecięce, które od samego początku mnie zachwyciły. Są to rzeczy, które idealnie odzwierciedlają to co lubię, co sprawia, że pojęcie piękna staje się dla każdego inne. Takie, które nie są jakieś, nie idą za trendami, nie powielają lecz same je wyznaczają. Pokazują jak można tę samą wizję przedstawić zupełnie inaczej, rozbudzając przy tym zmysł estetyki. Jedną z takich właśnie marek jest dla mnie Maileg. Ostatnio często pytacie mnie o te właśnie zabawki, dlatego postanowiłam napisać o tym post. To duńska firma stworzona przez Państwa Mailil. To marka, która w całości wpisuje się w mój osobisty kanon piękna.Te wspaniałe tworzone z ogromną pasją i wyobraźnią zabawki sprawiają , że zwykłe wnętrze staje się magiczne. Cudowne postacie, małe ubranka, domki czy szafy mają w sobie delikatny klimat retro co dodaje im niesamowitego uroku. Miłe w dotyku stają się ulubioną przytulanką do tarmoszenia i przytulania. Chciałam aby pokój małej był odzwierciedleniem jej samej. Jest ciekawa świata i radosna dlatego staram się by otaczała się czymś co nie tylko jest piękne ale też pozwoli rozbudzić jej wyobraźnię. Te wszystkie króliki, myszki czy pajace to nie tylko zabawki to coś więcej, co z pewnością przetrwa nasze kolejne pokolenia.

Ostatnio do całej tej gromady dołączył drewniany domek zrobiony przez pracownię WOODszczęścia. W końcu cała nasza królicza rodzina ma swoje własne M4. O szczegóły zadbała niezawodna Pracownia Art-Flor tworząc dla nas cudne mebelki i detale dzięki, którym całość daje niepowtarzalny efekt.



















króliki, kuchnia, metalowe mebelki - maileg
domek dla królików - WOODszczęścia
mebelki, stołeczek oraz krzesło - Pracownia Art-Flor
sukienka - Tocoto vintage
podkolanówki - collegien
zdjęcia - michalobrzut.com

26 komentarzy:

  1. Jaki śliczny pastelowy pokoik! Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i ogromny domek! Tak z ciekawości jakie ma on wymiary? No i gdzie jest namiot tipi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Domek i jego wymiary są na stronie pod linkiem :) 120cm wys i 80cm szer :) tipi niestety zajmowało zbyt dużo miejsca i jest złożone rozkładamy gdy mała chce się w nim bawić

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze u Was tak delikatnie i pastelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten domek! Wszystko jest tak pięknie dobrane...Powiedz mi Malwino, czy pamiętasz jakiej użyłaś farby do malowania ścian? Właśnie szykuję się do tworzenia pokoju dla moich bliźniaków i właśnie chciałabym coś w takim kolorze mieć na ścianach...

    OdpowiedzUsuń
  6. An Zulka ta akurat pomalowana jest duluxem kolor szara poświata ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam pytanie trochę z innej beczki :), jakim obiektywem robione są te ujęcia? że są takie jasne i czyste. Czy dużo tu ingerencji photoshopa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia robione są obiektywem 35mm 1,4;) zależy od zdjeć jednak rzadko jeśli chodzi o zdjęcia na stronie sięgamy po photoshopa

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak tu u Was sielsko i anielsko, dziewczynki! Uwielbiam tu zaglądać :) Malwinko, z każdego Twojego wpisu bije takie ciepło! Widać ogromną miłość do dziecka. Też mam córeczkę, troszkę starszą od Twojej Księżniczki. Moja skończy niebawem 4 lata. Szukam u Was inspiracji, ponieważ pokój Oliwki jest stale "ulepszany". Pod pływem Twojego bloga zrobiliśmy u małej ogromną rewolucję. Zniknął wszędobylski róż ;) Na ścianach zagościła szarość, wprowadziliśmy pastele i biel...i jest bajecznie! Przynajmniej naszej córeczce bardzo się podoba! ;) PS Domek dla króliczków jest obłędny! Całusy dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamo Oliwki dziękuję bardzo mi miło! fajnie, że jesteśmy dla kogoś inspiracją mam nadzieję, że będzie do nas zaglądać! Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu ja dopiero teraz tutaj trafiłam? Cudowne zdjęcia, cudowny blog - pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Malwinko, cały pokoik jest w tej bajecznej szarości?

    Po co sięgać po photoshopa?? Nanuszka jest idealna, pokoik też. No i chciałabym wyglądać jak Mama Malwinka. Przy niej wyglądam jak ropucha :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokój jest szary jednak ściany różnią się odcieniami ;) dziękuje i zapraszam częściej !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno mnie martwi, że zabawki maileg są produkowane w 100% w Chinach :((

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno mnie bardzo martwi, że zabawki Maileg są produkowane w 100% w Chinach :((

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ten domek nie ma raczej wymiarów 108x72 ??? Czy mogłabym zapytać jaki jest rozmiar tego wozeczka maileg? Bo chyba maja 3 rożne wielkości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;) to są raczej wymiary 120 na 80cm z tego co pamietam a wózeczek jest średniej wielkości ;)

      Usuń
  17. Zakochałam się w Maileg już jakiś czas temu ale moja 1,5 roczna niunia chyba jest jeszcze troszkę za mała na te króliczki.
    Ile Nanuszka miała kiedy zaczęła się nimi bawić?
    Które są najbardziej praktyczne? Mini czy medium? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas zdecydowanie królują maluchy a zaczęła się nimi bawić tak ok 2 lat :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :)
      Ma już w takim razie prezent na drugie urodziny ;))

      Usuń
  18. Cudny domek. Tak pięknie się prezentuje,że chyba już wiem co moje córeczki dostaną od Zajączka :-) A skóra na podłodze jest naturalna czy sztuczna? Ja mam naturalną ale niestety brzydko pachnie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domek jest rzeczywiście świetny, Nadia bawi się nim cały czas. Skóra jest sztuczna bo ta naturalna ma nie fajny zapach właśnie :/

      Usuń
  19. Pokoik jest magiczny zakochalam sie w nim!! moge spytac skad krzesło i dywanik?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) krzesło było przerobione kupione gdzieś na Allegro natomiast dywanik to Ikea :)

      Usuń
  20. A ja mam pytanie o wózeczek Maileg - są w sprzedaży trzy wymiary, który z nich macie?

    OdpowiedzUsuń