poniedziałek, 7 maja 2018

#apartbliskomam




Po tylu latach bycia tak blisko fotografii i chwytania najróżniejszych emocji, dawno nie poczułam tego co czuję teraz. Patrząc na te zdjęcia ciężko mi ubrać w słowa, to co chciałabym Wam powiedzieć. To kumulacja ogromnego wzruszenia, miłości i chęci bycia blisko Niej.
Odkąd prowadzę bloga chyba nie miałam okazji by Wam Ją przedstawić. Jedna z najważniejszych osób w moim życiu. Jedna z najdzielniejszych i najsilniejszych kobiet jakie miałam okazję poznać. Ktoś kto mimo setek kilometrów nas dzielących, zawsze był i jest blisko. Ktoś kto to rozumie bez słów, nie ocenia i nie krytykuje. To odważna i pewna siebie kobieta, która przeżyła w swoim życiu naprawdę wiele a mimo to nigdy się nie poddała. 
Ta kobieta to moja MAMA.  

Nie będę pisała jak wiele dla mnie znaczy bo żadne słowa tego nie oddadzą. Nie będzie to też historia o idealnej relacji matki z córką bo długo taka nie była. Potrzeba było lat, doświadczenia i pokory by dotrzeć do momentu, w którym obie się znalazłyśmy. Nic nie zmieniło mnie tak bardzo jak moje macierzyństwo i chwila, w której ja sama zostałam mamą. To ono nauczyło mnie zrozumienia dla Niej i Jej wyborów. Bedą to jednak zdjęcia. Zdjęcia, które oddają to co obie do siebie czujemy. Nie ma tutaj miejsca na pozowanie czy sztuczne uśmiechy. Są za to ogromne emocje, miłość i naturalność. Jest relacja, która chwilami trudna przerodziła się w niezwykle silną więź.

Kiedy z okazji Dnia Matki zostałam zaproszona do projektu organizowanego przez markę Apart Wiedziałam, że będzie to niesamowita przygoda. Przygoda, którą będziemy mogły przeżyć razem, wspólnie. Nie myślałam jednak, że będzie to tak niezwykły dzień, w którym na moment będziemy mogły zapomnieć o domu, dzieciach i problemach. Byłyśmy dla siebie. Tu i teraz. Ta cudowna pamiątka zostanie ze mną na lata, do której z pewnością będę wracała jeszcze nie raz. Tymczasem zapraszam Was na ładnebebe gdzie możecie zobaczyć całą sesję i poczytać o nas samych jako kobietach i mamach.































zdjęcia - Ewa Przedpełska
sukienki - By the Moon ( premiera już w tym tygodniu w sklepie mousehouse )
buty - anniel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz