poniedziałek, 21 maja 2018

Dzień Matki




Maj to jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku. Jego nadejście budzi zawsze ekscytację i radość. To czas pachnących wokół drzew i kwitnących kwiatów. To też miesiąc, w którym tylko jeden dzień ze wszystkich jest tym szczególnym.
Kiedy byłam mała obchodziłam to święto jako dziecko swojej mamy. Odkąd jednak sama nią zostałam, Dzień Matki nabrał dla mnie zupełnie nowego znaczenia. Bo już samo bycie mamą daje mi tę niesamowitą moc, której nigdy wcześniej nie czułam.

Obserwując swoje córki dzień po dniu, jestem szczęśliwa. Szczęśliwa, że je mam. Brzmi zwyczajnie, wręcz banalnie. Jednak nie wyobrażam już sobie mojego życia bez dzieci. Jakiś czas temu pisałam Wam o mojej szczególnej relacji z Mamą. Myślę, że to właśnie dzięki Niej jestem tu gdzie jestem. Nie można wyuczyć się macierzyństwa, nikt też nie mówił nam co zrobić by być dobrą matką. Nie ma złotych rad na bycie idealną, jednak budowanie relacji, staranie się o to by tworzyć tę więź już od pierwszych chwil. Sprawia, że wiele rzeczy, sytuacji przychodzi wtedy zupełnie naturalnie. Macierzyństwo to najcięższa z życiowych ról. To prawdziwy miks  uczuć i emocji, gdzie każdy dzień jest prawdziwym wyzwaniem. To też lekcja pokory i niesamowitej cierpliwości. Nauka radzenia sobie z codziennością, która nie zawsze bywa łatwa. To stawanie przed największym życiowym wyzwaniem, które wciąż pcha Cię do przodu. I choć jako kobiety może nas różnić tak wiele rzeczy to jest coś co łączy nas wszystkie. To miłość, bezwarunkowa miłość do naszych dzieci.























Wpis powstał przy współpracy z marką Apart.


bransoletki i łańcuszek - Apart
mojo sukienka - by the moon
sukienka Nadii - louise misha
ubranko Gai - tocoto vintage
zdjęcia - michalobrzut.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz