piątek, 17 listopada 2017

w szafie mamy




Tak jak Wam już kiedyś obiecałam choć przyznam, ciężko w tym przypadku o systematyczność. Wracam do Was z tematem szafy, a konkretnie mojej szafy. Często pytacie mnie czy piszecie w sprawie ubrań, dodatków czy kosmetyków. Cieszy mnie to bardzo, że i moje spojrzenie na modę przypadło Wam do gustu. 


Ostatnio potrzebowałam zmiany. Ścięłam dość sporą ilość włosów i wróciłam do grzywki. To był strzał w dziesiątkę! bo zyskałam tym chyba ze sto punktów do lepszego samopoczucia, zwłaszcza kiedy zaczynała dopadać mnie jesienna chandra! Myślę, że bardzo podobnie jest z tym co na siebie nakładamy. Ubrania to nie tylko rzeczy to również odzwierciedlenie naszego nastroju czy osobowości. Na co dzień nie noszę szpilek. Stawiam zdecydowanie na wygodę. Zwłaszcza kiedy jestem z dziećmi. Choć w mojej szafie znalazłoby się kilka par na wieczorne wyjścia. Lubię długie swetry i kobiece sukienki. Ostatnio pokochałam też koszule. Jednak to bez czego nie wyobrażam sobie swojej garderoby to dobre jeansy i t-shirty. To nie tylko podstawa ale także fajna baza do stworzenia ciekawych, niewymuszonych stylizacji. Dlatego razem ze sklepem bluestilo.com przygotowałam dla Was kilka modowych inspiracji a jeśli coś Wam szczególnie wpadnie w oko możecie to nabyć z fajnym rabatem! Na hasło nanuszka20 przez cały weekend czeka na Was 20% zniżki, która obejmuje wszystkie marki w cenie regularnej w tym na przykład takie jak Levis, Pepe Jeans czy Wrangler. 

Enjoy!






t-shirt - levis
jeansy - lee
trampki - big star








kurtka - wrangler
t-shirt - levis
jeansy - lee
trampki - pepe jeans








kurtka - wrangler
tunika / sukienka - pepe jeans
zdjęcia - michalobrzut.com

3 komentarze:

  1. Przepięknie jak zawsze :) mój ulubiony blog i najpiękniejsze dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje. Super jeansy.

    OdpowiedzUsuń