wtorek, 18 kwietnia 2017

letnia ubieranka z bananaz




Uwielbiam ubieranki! Uwielbiam te mixy faktur i kolorów a już zwłaszcza kiedy na horyzoncie widać wiosnę i ciepłe lato. Okej, zgodzę się że pogoda ostatnia mocno sobie z nami pogrywa no ale przecież w końcu musi zrobić się ciepło a wtedy będziemy już gotowe! Razem ze sklepem Bananaz.pl po raz kolejny już mamy przyjemność przyjrzeć się bliżej najnowszym trendom i pokazać Wam kilka nowości na nadchodzący wiosenno - letni sezon. Będzie kolorowo i bardzo wesoło. Nie zabraknie romantycznych kombinezonów czy długich letnich sukienek. Będzie też coś dla maluchów w końcu kto jak kto ale niemowlak ceni sobie wygodę ponad wszystko. Zatem zobaczcie naszą dziewczyńską ubierankę i przekonajcie się co tym razem w modzie piszczy!









 kombinezon Celeste - Louise Misha
poduszki - Nuki.pl









sukienka i bodziak - Rylee & Cru








koszulka - Hundred Pieces
spódnica - Sun Child







sukienka Zanzibar - Sun Child








sukienka - Lilu










ręcznik i piżamka - Moumont Paris

Na koniec mam dla Was niespodziankę ! na hasło NANUSZKA w sklepie Bananaz.pl czeka na Was 15% zniżki na rzeczy z naszej letniej ubieranki. Rabat nie obejmuje jednak marki Rylee & Cru, oferta trwa do końca tygodnia :)

5 komentarzy:

  1. Wow.Te ciuchy są warte małą fortunę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety to nie ja ustalam ceny ale zawsze można skorzystać z rabatu :)

      Usuń
  2. dzień dobry Nanuszko,
    od jakiegos czasu przeglądam Twój blog, jak również instagrama, na początku doznała szoku cenowego przegladając strony promowane. Przyznam, że moda dziecięca jest wysokopółkowa, nie na wszystko mam pieniądzę, ale.... tu się zatrzymam - na początku była wściekła - jak można promować tak drogie ciuchy dla dzieci!! Przecież one i tak to zedrą i wyświechtają, teraz odnalazłam w tym plus - inspirację, swoją latorośl ubieram w secondhandach - po pierwsze ubrania są już uprane, używane kilka razy i widać ich prawdziwą jakość, nie wszystko tanie jest super, a w sieciówkach bywa po prostu bylejakość, kupując bluzki po 2 praniach mam szmaty do podłogi i smutek w oczach, bo wywaliłam kasę do śmieci, po drugie - idąc tropem rzeczy jakościowo dobrych a takie uwielbiam, moja córka ma rzeczy ze sklepów polecanych przez Ciebie, bo są świetne i takie które kupuję za grosze. Także, dziękuję za pokazywanie i udostępnianie firm, które są polskie i o których mało kto słyszał. Twoje zdjęcia są bardzo inspirujące!

    Serdeczności
    Leniweoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię rzeczy niebanalne, inne :) jestem estetką z zamiłowania jednak nie ode mnie zależy cena danej rzeczy.. czasem nie rozumiem stwierdzenia czy komentarzy oburzonych ludzi co do cen jakby to ode mnie zależało :) wszystko co pokazuje na swoim blogu jest moim subiektywnym spojrzeniem na modę nikomu nic nie sugeruję nikogo nie namawiam :) cieszę się jednak, że znalazłaś rozwiązanie i że mogłyśmy stać się inspiracją

      Usuń