piątek, 14 kwietnia 2017

czas na mamę!




W założeniu od samego początku nasz blog miał być wyłącznie o dzieciach a właściwie o tym co je otacza. Bo to nie tylko moda czy fajne zabawki. I mam nadzieję, że jest tak nadal.
Jednak czasem (wtedy jest mi niezmiernie miło) pytacie także o mnie. A właściwie o moją garderobę, o to jak dbam o siebie czy jakich kosmetyków używam. Jako mama dwójki, żona artysty fotografa ( mężu high five ! ) niewiele mam czasu dla siebie. Staram się jednak nie zapominać o sobie, również jako o kobiecie dlatego na naszym instagramie możecie zauważyć, że pojawiam się coraz częściej. Tym razem będzie o mnie, a właściwie o fajnych kobiecych stylizacjach nie tylko dla mamy. Tak naprawdę przygotowałam trzy różne zestawy dla każdej z nas. No okej! nie ma tutaj szpilek bo tych na co dzień nie noszę a bardziej od święta ale myślę, że coś na pewno wpadnie Wam w oko. Wszystkie trzy stylizacje przygotowałam dla Was wraz ze sklepem bluestilo.com gdzie na koniec mamy dla Was małą niespodziankę.


Pierwszy z trzech zestawów to tak naprawdę fajne wygodne jeansy plus t-shirt. To zdecydowanie moja baza do niej dobieram dodatki w zależności od wyjścia czy nastroju. Tutaj dorzuciłam lekką wiosenną parkę i trampki. Te z kolei to mój obuw na co dzień. Wygodne, sprawdzone, na spacery idealne! Jeszcze okulary męża i torebka z zary i voila! możemy podbijać miejskie rewiry!









kurtka / parka - Lee
t-shirt - Pepe Jeans
jeansy - Pepe Jeans
trampki - Pepe Jeans




Druga stylizacja jest nieco bardziej sportowa. Bluzy to raczej nie mój temat ostatnio, chociażby z racji karmienia. Są zwyczajnie mało wygodne. Postanowiłam jednak zmierzyć się z tym zadaniem i wybrałam model  z mocnym akcentem.  Do tego nieco szersze jasne jeansy z przetarciami no i trampki. Jako dodatek dorzuciłam torbę / worek w podobnej kolorystyce. Przyznam się osobiście, że skradł moje serce i odkąd go mam nie rozstaję się z nim zupełnie! Wygodny, z przegródką na drobiazgi spodoba się tym, które na co dzień raczej unikają eleganckich torebek. 









bluza - Pepe Jeans
jeansy - Levi's
trampki - Pepe Jeans
torebka - Pepe Jeans


Teraz to dopiero zaszalałam! Białej koszuli nie nosiłam od miesięcy. W szafie mam dwie jednak ubierałam je zazwyczaj do pracy, nigdzie indziej. Długo nie mogłam się do nich przekonać. Wybrałam ją by pokazać, że taka fajna prosta koszula idealnie sprawdzi się również na co dzień i to nie koniecznie do szpilek. Dopasowałam do niej jeansy nr 3 tym razem jasne obcisłe rurki a wysokie obcasy zamieniłam na płaskie, ultra wygodne zaxy. To marka, która powstała  z ramienia marki Melissa, którą pewnie kojarzycie z zapachu i gumowych kokardek. Dodatkiem jest torba Lassig do wózka choć tak naprawdę może nam służyć jako normalna torba do pracy czy na każde inne wyjście. Na chłodniejsze dni dorzuciłam płaszczyk o prostym kroju zapinany z przodu w delikatny print. I jak? mi się podoba, jest nieco bardziej elegancko ale z lekką nutką nonszalancji.














koszula - Lee
płaszcz - Pepe Jeans
jeansy - Lee
buty - zaxy


No dobra mamuśki! teraz czas na Was! jeśli macie ochotę zrobić sobie małą przyjemność i wyskoczyć na wirtualne zakupy to zapraszam Was do sklepu bluestilo.com gdzie na hasło nanuszka20 czeka na Was 20% zniżki na wszystkie najnowsze kolekcje w cenie regularnej plus kolekcje bazowe wszystkich marek. Kod rabatowy obowiązuje do 17stego kwietnia.
Enjoy!

25 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy stylizacje są extra! To jest rownież mój styl, klasyczny, prosty i wygodny. Wpadł mi w oko i zakochałam się od pierwszego wejrzenia w płaszczyku ostatnim, który kojarzy się mi trochę z moro, ale niestety.. cena nawet po rabacie jest nie na moją kieszeń :( odległe marzenie, aby móc wyglądać tak ślicznie i nosić takie ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, zdaje sobie sprawę że ceny nie są małe ale niestety to nie ja je ustalam :) może rabat uda się wykorzystać na coś "mniejszego" ?:)

      Usuń
  2. Piękne stylizacje :) Można wiedzieć ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękną kobietą i uwielbiam Twój styl ubierania się. Chętnie się zainspiruję na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam 160 i problem z zakupem jeansów 😒

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne stylizacje ! Wyglądasz bosko ! �� zaraziłas mnie ta torba i zamówiłam sobie taką samą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! bardzo się cieszę :) a torba genialna będziesz zadowolona!

      Usuń
  6. Piękne stylizacje. A moge wiedziec w jakim rozmiarze masz biala koszule?
    Ja mam 168 cm wzrostu i zastanawiam sie czy bedzie odpowiednia S czy M

    OdpowiedzUsuń
  7. We wszystkim wyglądasz super :) Nie są takie wymuszone, tylko luźne i naturalne, myślę, że przy tym bardzo praktyczne i uniwersalne!!! Mnie zaciekawiła torba i może poproszę Cię o jakąś subiektywną opinię bo masz dwie torby Lassig Glam Label i Green Label, obie piękne :) Rodzę w maju i nie wiem którą wybrać, mam też straszą córkę w wieku Nadii ;) Zamówiłam w niedzielę na mamissima model https://www.mamissima.pl/akcesoria_dla_rodzicow/torby/skip_hop_-_torba_duo_signature_grey_feather.html

    ale jeszcze nie opłaciłam i zastanawiam się czy nie zmienić zamówienia …… nie wiem czy znasz tą torbę? Może coś doradzisz, bo trzech nie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:) co do torby to tak z Lassig mam dwie i obie są świetne choć zależy ile zazwyczaj ze sobą zabierasz:) ta różowa jest zdecydowanie bardziej pojemna natomiast dla mnie nie ma lepszych toreb do wózka jak te :) uwielbiam niezmiennie!

      Usuń
  8. Wszystko super ! mieszkam za granica i zarazilam wszystkie kolezanki Twoim blogiem :D , i tym razem zapragnelam butow z Pepe Jeans :) ! mam pytanie, czy rozmiarowka jest standardowa ? nosze rozmiar 37 i zastanawiam sie, czy beda ok, nigdy nie miaalm butow z tej firmy i czy sa wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje !:) bardzo mi miło :) co do butów to tak rozmiarówka jest typowa ja nosze 36 i w takim rozmiarze mam te ze zdjęcia

      Usuń
  9. Od jakiegos czasu zastanawiam się nad kupnem butów ZAXY, powiedz mi jak Ci sie je nosi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one są zupełnie jak mellisy jeśli kiedyś je miałaś to tak dla porównania :) różnią się jedynie zapachem, zaxy mają je mniej :) są wygodne i lekkie

      Usuń
    2. dziękuje, słyszałam różne opinie o nich, blogerki najczęściej negowały jakość wkładki, skoro jedynie zapachem się różnią, modele mają ciekawe, więc nie pozostaje nic innego jak przestać się zastanawiać;)

      Usuń
  10. a jak wypada rozmiarówka ZAXY tego modelu, który masz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że standardowo bo noszę 36 i w takim rozm je mam

      Usuń
  11. A ja zapytam o ten brokat z Zaxów - czy nie panoszy się na stopach? :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dbasz o włosy są naprawde piekne ? Wszystkie trzy stylizacje super a pierwsze dwie zdecydowanie w moim stylu 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie było :) w sumie nie miałam w planach :) generalnie używam masek i odżywek bo mam gęste i się plączą

      Usuń