wtorek, 13 stycznia 2015

little girl



Ze wszystkich rzeczy w jej dziewczęcej garderobie najbardziej uwielbiam sukienki! Nic więc dziwnego, że oglądam je na okrągło. Kiedy szukam czegoś nowego do jej szafy, zazwyczaj zatrzymuję się na nich. Lubię ciekawe faktury, kroje i kolory.
Najbardziej te jasne, pastelowe. Wydają mi się najbardziej dziewczęce i delikatne. Sukienek u nas nigdy dość. Nadają się na różne okazje a Nadia chyba już dorosła do wieku kiedy noszenie ich sprawia jej przyjemność.

Na Ma Lini trafiłam przez zupełny przypadek i choć marka jest na rynku od niedawna na zdjęciach te sukienki od razu mnie urzekły. Okazało się, że każdy model jaki mają w swojej ofercie szyty jest tylko raz. Każda sukienka jest jedyna w swoim rodzaju, co sprawia, że każda mała dziewczynka może poczuć się w niej absolutnie wyjątkowo.Nadia ma na sobie sukienkę, którą w podobnym fasonie ujrzałam na zdjęciu i od razu przykuła moją uwagę. Kiedy dowiedziałam się, że mogę wybrać sobie kolor i krój wybrałam właśnie tę. Cudowny błękit to nowość u nas. Nie miałyśmy jak dotąd chyba żadnej w tym odcieniu, do tego delikatny wzór i rozkloszowany tył, który dodaje jej uroku. Sukienka jest uszyta z delikatnego materiału i stanowi idealną propozycję na zbliżającą się wiosnę. 














Nadia :
sukienka - Ma Lini
spinka gwiazdka - kollale
królik - maileg
tiulowe pompony - miss pompon
zdjęcia - michalobrzut.com

11 komentarzy:

  1. piękna! ja uwielbiam już od dłuższego czasu wszelkie odcienie błękitu i granatu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina ja właśnie nie byłam przekonana do tego koloru! startujemy z nim ale ta spodobała mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna ;) i jaka elegancka
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja sie skusze na taki blekit dla majej Nadii...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Julita no ja się w nim zakochałam:) sukienka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka, ale modelka zachwyca jeszcze bardziej. Zdjęcia są tak słodkie, że aż lepiej na duszy z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SeeHome dziękuję:) bardzo nam miło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak z bajki.... Twoja córeczka mogłaby występować we wszystkich reklamach, kupiłabym każdy produkt widząc taką piękną buzię :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mama w szpilkach :) bardzo dziękuję! na razie się nie zanosi choć kto wie:) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. nic dziwnego, ja też osobiście uwielbiam dziewuszki w sukienkach, a marka rzeczywiście ma przepiękne w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń