poniedziałek, 1 grudnia 2014

sielsko,anielsko



To już drugie święta odkąd mała spędza je z nami. To już drugie święta, które zupełnie różnią się od poprzednich. Są bardziej radosne i rodzinne. Jest w nich coś bardziej magicznego, co sprawia, że przenosimy się do czasów kiedy sami byliśmy dziećmi.
W zeszłym roku kiedy Nadia była mniejsza nie przeżywała ich tak jak dzisiaj. Od jakiegoś czasu coraz bardziej jest ciekawa tego jakie będą. Powoli odliczamy dni i czekamy też na pierwszy śnieg w tym roku.Postanowiłam przygotować dla niej coś co będzie z pewnością cudowną świąteczną pamiątką. Od jakiegoś czasu szukałam pomysłów, oglądałam wystawy sklepowe, przeglądałam inspiracje by stworzyć bajeczną świąteczną sesję. Chciałam aby była nietuzinkowa i oryginalna. Mam nadzieję, że tak właśnie jest..magiczna jak nadchodzące święta.

















Nadia :
pierwsza stylizacja -  pudrowa sukienka ze świątecznymi skrzydełkami Little Angel dress misimi
biała bluzeczka z kołnierzykiem - misimi
rajty - calzedonia

druga stylizacja -  biała sukienka ze świątecznymi skrzydełkami Little Angel dress misimi
biała bluzeczka z kołnierzykiem misimi
białe rajty - calzedonia

trzecia stylizacja - opaska H&M
złota sukienka - zara
czerwony płaszczyk - zara
rajty - calzedonia
balerinki - zara


Post powstał przy współpracy z:
scenografia: Creative Atelier by Agata Kubicka oraz Pracownia Art- Flor
stylizacja: misimi
zdjęcia: michalobrzut.com
akcesoria użyte podczas z sesji pochodzą z Almi Decor


24 komentarze:

  1. Kreujesz to Ty dziecko na przyszłą Maffashion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną macie córę ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic ani nikogo nie kreuje. Córka jest sobą, do niczego jej nie zmuszam jak widać każdy ma swoje zdanie na ten temat. Jestem rodzicem i sama wiem co dla niej najlepsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreujesz.To dziecko na wiekszosci fotografii jest smutne,zamyslone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia :) Patrzę z zachwytem i marzę o takiej sesji dla mojej córci :-)) Na pewno kiedyś Malutka podziękuje mamie za takie super pamiątki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To już dziecko samo z siebie nie może być zamyślone? Zdjęcia są piękne i na pewno będą super pamiątką, a mama na pewno wie najlepiej czy to naturalna minka córeczki czy nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrząc na te śliczne zdjęcia, to chcę już święta;) stworzyliście niesamowity klimat, Nadia wygląda jak mały elf w śnieżnej krainie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki dziewczyny! jak widać każdy ma prawo do swojego zdania ale powtórzę się nikt tu nikogo nie zmusza do zaglądania na bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako współtworząca scenografie a równocześnie jako ktoś bliski, kto zna Nadie i jej rodzine wypowiedzieć mogę się w kwestii sesji i pozowania malej Nadii..Dziecię to ma ogromny dar i łatwość pozowania i nikt nigdy nie zmusza jej do niczego czego sobie nie życzy, a praca przy tej sesji to ogrom śmiechu , ciepła i radości..

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są bajeczne!!!!!!! Jestem w 100% przekonana, że mała Nadia jak podrośnie będzie z ogromną dumą pokazywać jak piekne cuda stworzyli dla Niej rodzice, ile miłości i zainteresowania Jej dali. Brawa dla Was wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo , że Ciebie nie lubię, to bloga lubię oglądać :) zdjęcia są cudowne , trzeba przyznać szczerze, że masz talent pisarski, że potrafisz zainteresować czytelnika, zdjęcia są naprawdę dobre, widać, że robił je profesjonalista. mała dobrze wychodzi na zdjęciach, chyba coś po Tobie odziedziczyła. Wiele matek kreuje swoje dzieci i nie ma w tym nic złego, jeśli mała lubi zdjęcia, a widać, że lubi , to dlaczego nie? Przy okazji wiele matek może podpatrzeć, jak ładnie można ubrać córkę, a nawet nauczyć się robić dobre zdjęcia. Jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję mimo wszystko. Moja osoba nie ma tu nic do tego:) dzięki za szczerą wypowiedź i cieszę się, że sam blog i jego zawartość się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne są stylizacje, oprawa i ogólny efekt sesji ;) , lecz pewnie wielu mam nie stać na tak piękne stroje dla swoich córek...co za ironia losu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Liczę się z tym jak najbardziej dlatego na moim blogu staram się pokazywać różne stylizacje:) od tych tańszych, które czasem nawet lepiej wyglądają do tych dosyć drogich. Blog jest również o modzie więc jestem otwarta.

    OdpowiedzUsuń
  16. I jak tu do Was nie zaglądać, skoro w co wpis, to jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem zachwycona!!! Zdjęcia są magiczne! Dawno nie widziałam taki pięknej sesji!!! Wpatruje się w te fotografie.
    Coreczka jest prześliczna!!!!!!
    Z czego jest wykonany śnieg?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki wielkie! kosztowało nas wiele pracy:) co do scenografii proszę pytać stylistek to one głównie kombinowały:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pełna podziwu dla Mamy i Córeczki. Obie prześliczne i przecudowne. Zawsze z miłą chęcią zaglądam na bloga i przyznam szczerze często też kopiuję :). Dziewczyny jesteście wspaniałe, a negatywne komentarze są naprawdę nie na miejscu i wynikają po prostu z zawiści i zazdrości. Buziaczki dla Was :) !

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję:) ostatnio rzeczywiście padało sporo przykrych słów taka niestety jest cena prowadzenia bloga…miło, że czytasz i zaglądasz mamo:) cieszy mnie to, że stajemy się dla kogoś inspiracją
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. to najcudowniejsza świąteczna sesja jaką widziałam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pani Malwino czy mogę wiedzieć gdzie można kupić takie zwierzęta jak te z sesji?

    OdpowiedzUsuń