piątek, 17 maja 2019

APART KIDS - new collection

Z marką Apart miałam przyjemność współpracować już kilka razy. Nasza przygoda zaczęła się równo rok temu przy wspaniałym projekcie z okazji Dnia Matki. Była to wówczas wyjątkowa sesja, w której udział wzięła także moja Mama. 





Tym razem jednak, zostałam zaproszona do współpracy jako twórca i producentka sesji najnowszej dziecięcej kolekcji APART KIDS. Było to dla mnie ogromne wyróżnienie dlatego tym bardziej jestem niesamowicie szczęśliwa i cieszę się że nareszcie mogę się z Wami podzielić efektami naszej pracy. Jak już wiecie marka Apart to nie tylko biżuteria dla dorosłych. W ofercie znajdziecie również niezwykłą linię dla najmłodszych na każdą okazję a także kolekcję uroczych kolorowych zegarków. Sesja miała być energetyczna, z  mnóstwem zabawy i fajnych dodatków. Dlatego też postanowiliśmy pokazać ją w trzech różnych odsłonach. Za przepiękną scenografią stoi Ula Kaczmarek, która stworzyła idealną przestrzeń dla naszych małych modeli a zdjęcia wykonał Michał Obrzut prywatnie mój mąż oraz tata Nadii i Gai. 

Efekty naszej sesji możecie zobaczyć również w najnwoszych katalogach, które dostępne są w salonach Apart w całej Polsce. 






























zdjęcia - michalobrzut.com
produkcja - nanuszka.pl
biżuteria - apart
ubrania do sesji pochodzą ze sklepu Happy Go Lucky
buciki - bambini
modele - Nadia, Gaja, Franek, Lena oraz Matylda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz