środa, 1 maja 2019

zatrzymać wspomnienia...



Zdjęcia to nieodłączny element naszego życia. Mając w domu fotografa i prowadząc bloga od prawie sześciu lat, nie rozstaję się z aparatem również tym w telefonie. To dla nas zarówno forma pracy jak i zachowania wspomnień.
Jako mama chciałabym uchwycić każdy ważny moment w życiu moich dzieci. Tak naprawdę, to właśnie nasza codzienność również ta zwykła domowa jest dla mnie największą inspiracją do robienia zdjęć. Lubię chwytać momenty,  te zupełnie naturalne. Gdzie nie ma czasu na pozowanie a jest dziecięca beztroska i radość. Mam wrażenie, że robię ich całe mnóstwo o czym prędzej czy później przypomina mi pamięć w moim telefonie. W właściwie jej brak.
No właśnie..w dobie kiedy każdy z nas ma telefon czy komputer. Zupełnie zapominamy o tym jak cudowną pamiątką mogą być zdjęcia, nie te oglądane na ekranie ale te na papierze. Do których będzie można zawsze wrócić. Łapiemy się na tym, w tych najważniejszych momentach naszego życia. Jak ślub, chrzest dziecka czy chociażby ciąża i oczekiwanie na maluszka. Przyznam się Wam, że ja również tak mam. Mimo, że prawie codziennie wyciągam aparat i robię zdjęcia to wszystkie przechowuję na dyskach czy odkopuję w telefonie. Ok, jest jeszcze instagram. Internetowy album, do którego zaglądam każdego dnia jednak umówmy się to nie to samo co wywołane zdjęcia, które każdy z nas ma zapewne ze swojego dzieciństwa. Kiedy byłam w ciąży z Nadią udało mi się stworzyć fotoksiążkę z przygotowań do Jej narodzin. Cieszę się, że to zrobiłam bo teraz po prawie siedmiu latach mam wspaniałą pamiątkę nie tylko dla siebie ale też dla Niej. Przy Gai kompletnie o tym zapomniałam, czego bardzo żałuję. Bo dziś ma już prawie trzy lata a ja nadal nie wywołałam żadnych Jej zdjęć. Historia ponownie zatoczyła koło i za kilka tygodni przywitam na świecie swoje trzecie dziecko, synka. Oczekiwanie na Niego, kiedy jestem już podwójną mamą to coś niezwykłego. Choć cała ciąża minęła mi bardzo szybko, zostało już tylko cztery tygodnie! to był to niezapomniany czas pełen przygotowań, tworzenia wyprawki i odliczania. Tym razem postanowiłam stworzyć taką pamiątkę także dla dziewczynek, które będą mogły do niej wrócić za kilka lat. 

CEWE FOTOKSIĄŻKA to niezwykły sposób na uchwycenie tych najważniejszych momentów naszego życia. W prostych krokach, można samemu zaprojektować od początku do końca jej wygląd tak by stanowiła piękne tło naszych fotografii. To fajna alternatywa dla tradycyjnie wywołanych zdjęć. To od nas zależy jak ją zaprojektujemy, w jaki sposób dobierzemy zdjęcia lub je ozdobimy. A gdy już trafi w nasze ręce to aż chce się ją przeglądać. Cieszę się, że udało nam się ją stworzyć. Teraz czekamy już tylko na najmłodszego członka naszej rodziny by móc rozpocząć zupełnie nową historię i robić mnóstwo niezwykle pięknych zdjęć.


















                    CEWE FOTOKSIĄŻKĘ możecie samodzielnie zaprojektować i zamówić na stronie www.cewe.pl 

A na hasło CEWENAN czeka na Was bon rabatowy w wysokości 30zł przy zamówieniu CEWE FOTOKSIĄŻKI za 120zł.                                          Zachowujcie swoje wspomnienia i cieszcie się nimi przez całe życie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz