sobota, 18 sierpnia 2018

easywalker xs - recenzja



Kiedy jakiś czas temu otrzymałam propozycję przetestowania wózka easywalker xs dla Gai, nie byłam co do niego przekonana. Rzuciłam szybko okiem i stwierdziłam, że spacerówka jak spacerówka. Niczym specjalnie się nie wyróżnia a przy kilku wózkach, które już przerobiłyśmy zadałam sobie pytanie : po co mnożyć byty?
Na co dzień jak wiecie sporo podróżujemy. Od samego początku nasze dzieci są przyzwyczajone do częstych wyjazdów. Przy dwulatce wózek spacerowy to konieczność. Przynajmniej u nas jest on w ciągłym użyciu, tym bardziej że Gaja nadal śpi w ciągu dnia i to najczęściej podczas długich spacerów. Zatem kompaktowa spacerówka, to nie tylko kolejny gadżet ale zdecydowanie przedmiot codziennego użytku. 

Kiedy obejrzałam krótki filmik instruktażowy wózka easywalker xs zwariowałam! Do tej pory nie widziałam żadnej spacerówki, która po złożeniu jednym ruchem ręki zajmie w bagażniku mniej miejsca niż walizka. To właśnie przekonało mnie do tego by ją przetestować. Oprócz tego, że genialnie się go składa jego drugą ogromną zaletą jest jego waga. Wózek waży zaledwie 6kg i nawet, kiedy siedzi w nim Gaja nie mam problemu z jego przenoszeniem a należę raczej do tych drobniejszych. Easywalker mimo swoich niewielkich kół zdaje egzamin nie tylko na typowo miejskich drogach ale także świetnie sprawdzi się również w górach. Ostatnio podróżował z nami po Słowackich Tatrach  i wierzcie mi, dał radę ! 

Dużym plusem jest także budka z dodatkowym zamkiem, która po rozsunięciu chroni dziecko przed wiatrem i słońcem. Natomiast siateczki po bokach zwiększają dopływ powietrza przez co nie ma efektu szklarni podczas dużych upałów. Łatwość prowadzenia i łączona rączka sprawia, że każdy nawet krótki spacer będzie naprawdę komfortowy. Dodatkowym atutem jest też kosz, który pomieści naprawdę sporo oraz łatwość dostępu do niego w momencie rozłożonego siedziska. Spacerówka posiada mnóstwo przydatnych akcesoriów, chociażby organizer dopinany do rączki, uchwyt na kubek czy torba na wózek idealna podczas rodzinnych podróży samolotem. Szeroki wybór kolorów oraz bardzo przyzwoita cena sprawia, że po ten model wózka sięga coraz więcej mam. I nie ma się co dziwić bo nie tylko ładnie się prezentuje ale także jest niezwykle funkcjonalny. 
Nie pozostaje nam zatem nic innego jak tylko korzystać z pięknych górskich okoliczności przyrody i jak najwięcej spacerować! 






















wózek - easywalker xs
kombinezon - bloom bloom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz