wtorek, 9 lutego 2016

baby girl



Wiadomość o drugiej ciąży była dla nas sporym zaskoczeniem, choć nie ukrywam długo myślałam o rodzeństwie dla Nadii. Było wzruszenie i radość. Stres przeplatał się z niedowierzaniem ale też ogromnym szczęściem.
Nadia, wiadomość o tym , że zostanie starszą siostrą przyjęła bardzo łagodnie. Nie do końca jeszcze była w stanie zrozumieć co się właściwie dzieje. Jednak kiedy z tygodnia na tydzień brzuszek zaczyna sie zaokrąglać przytula się do niego i całuje go. Śpiewa mu piosenki i czyta książeczki. Od kiedy zaczęłam opowiadać jej o małym człowieku, który siedzi w środku od samego początku mówiła tylko o dziewczynce. Na pytanie czy wie kto siedzi w brzuchu, odpowiadała zawsze, że siostrzyczka.

Wiadomość o tym, że będzie to druga córka bardzo mnie ucieszyła, może też dlatego że skrycie o niej marzyłam. Oczywiście życie lubi płatać figle i jakby okazało się, że to synek byłoby to dla nas ogromne zaskoczenie:) Jednak jest coś takiego jak matczyna intuicja, która coś czuję i tym razem mnie nie zawiedzie .W wyprawce tej małej dziewczynki nie zabraknie rzecz jasna różu, jednak oprócz niego pojawi się też znacznie szersza paleta barw. Córeczka urodzi się latem, zatem będzie zwiewnie i delikatnie. Od naszej pierwszej wyprawki minęło już ponad 3 lata, dlatego też zamierzam poddać się tej fali i cieszyć się z tych małych bucików i ubranek zupełnie jak za pierwszym razem.








buciki, bluzeczka i bloomersy - zara baby
gwiazdki i girlanda - radosna fabryka

21 komentarzy:

  1. U nas będzie syn ❤ pierwsze dziecko i ogromna radość,gdzieś podświadomie marzyłam o synku...teraz urodzi się latem przełom lipca/ sierpnia ☺ pozdrawiam michalina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas sierpień :) zatem gratuluję i dużo zdrówka !

      Usuń
  2. Gratuluję :) dobry moment na drugie dziecko :) i jeszcze druga córka fantastycznie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję też czuję,że to właściwy czas :)

      Usuń
  3. Congratulations! You have this "mum of girls" kind of look, do you know what I mean? That's why I am not surprised that your baby n°2 is also a little girl. I have also 2 girls and it has always been my dream. They are very close and careful to each other, it's a real pleasure to see their complicity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes yes I know what You mean :) that what I thought I loooked like mom of girls :) Iam not surprised too! You have two girls? that's wonderfull !

      Usuń
  4. A nie chciałaś mieć nigdy parki? Synuś i còrcia to marzenie. Noi chyba coś dla mamy i taty;)
    Pozdrawiam. Gosia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) chyba większość właśnie chce parkę a ja zawsze marzyłam o dwóch córeczkach, choć tak naprawdę nie to jest najważniejsze :)

      Usuń
    2. To prawda;) Ja właśnie czekam na pierwszego synusia. Przyszły tydzień i już siedzę jak na szpilkach;)

      Usuń
  5. Witaj Kochana oczarowałaś mnie swoją osobą:) Córcie masz przeuroczą..
    Na którego sierpnia masz termin? Może razem zostaniemy Mamai w tym samym czasie, bo też na sierpień mam. Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) termin mam na drugi tydzień sierpnia, ooo to gratulacje i dużo zdrówka!
      Pozdrawiamy :)

      Usuń
  6. Mam termin na trzeci tydzien sierpnia i też będę mamą drugiej córeczki:)Takie ubranka są rozczulające,ale zastanawia mnie ich praktyczność.Naprawdę będzie Pani zakładała niemowlęciu takie butki i falbaniaste bluzki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to gratuluję i dużo zdrówka :) a dlaczego mam nie zakładać? :) ciuszki są bawełniane i delikatne tak jak każde inne a czy niemowlaki muszą byc ubierane tylko w pajacyki i śpioszki?

      Usuń
  7. Ja też lubię od czasu do czasu wystroić moje małe gwiazdeczki, choć przyznam się, że na co dzień to po prostu ubieram je w to na co trafi moja ręka w ich szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygoda i pełny brzuszek :) to najważniejsze u takich maluszków a od czasu do czasu i falbanki można założyć

      Usuń
  8. Gratuluję :-) a jak będzie miała na imię córeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) jeszcze nie wiemy , mamy kilka typów i będziemy wybierać

      Usuń
  9. Gratulacje! Przede mną również druga dzidzia w drodze! Mam termin na pierwszy tydzień sierpnia! ale nie wiem jeszcze czy druga córcia jak u Ciebie czy może synuś?! <3 oczywiście najważniejsze, żeby było zdrowe :D Jednak różnica wieku trochę mniejsza, ale mam nadzieję, że jakoś podołam :) Chociaż moja pierworodna to mocny charakterek ;) Pozdrawiam i wiele zdrówka dla całej Rodzinki! :* Rośnijcie zdrowo! ps. Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy wyprawkowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i gratuluję ależ ten rok obfity w dzieciaczki ! Ruszę z wyprawką pewnie w marcu już więc zapraszam na bloga:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Gratuluję:)I mam takie nie typowe może pytanko ile masz wzrostu i kg?:) u mnie juz 14 tydzień łaknienie mam dość spore ale takiego ślicznego brzuszka niemam :(
    Jak to było z Nadią dużo przytyłaś? Z góry dziękuje za odpowiedzi buziaczki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey:) to gratuluję! Z Nadią przytyłam 8 kg teraz jestem w 16tc i 1kg na plusie. Obecnie ważę ok 49kg a mam 161cm :) z apetytem bardzo rożnie a brzuszek w drugiej ciąży jakoś bardzo szybko się pokazał, taka kuleczka na razie :)

      Usuń