poniedziałek, 11 stycznia 2016

puzzle




Puzzle to u nas ostatnio niekończąca się zabawa. Małe, czy duże z postaciami z bajek czy zwykłe układanki. Obojętnie! byle by można było układać, nawet godzinami.
Najlepiej w weekend kiedy mamy wolne od przedszkola i można od rana wyciągać co rusz to nowe pudełko z puzzlami. A mamy ich całkiem sporo.
Ostatnio na tapecie pojawiły się te duże podłogowe od Janod. Pięknie zapakowane przypominają walizkę, którą można sprytnie przenosić. Na pudełku jest namalowany obrazek, który ułatwia ułożenie całej układanki. Duże kolorowe puzzle do rozłożenia na podłodze to świetna zabawa dla całej rodziny. Pudełko zawiera 39 elementów więc trzylatek poradzi sobie z nimi bez problemu.
Duży wybór puzzli i układanek znajdziecie w sklepie fabryka wafelków















Sukienka Nadii to fajny miętowy basic od nosweet. Miękka i wygodna stanowi idealną bazę do tworzenia codziennych stylizacji. Tę i wiele innych marek możecie teraz znaleźć w sklepie colibristore.pl w naprawdę fajnych cenach!

7 komentarzy:

  1. Moje dzieci kochają puzzle - mają to po Tacie:) Puzzle są zdecydowanie niedocenianą formą zabawy edukacyjnej i rozwojowej, dlatego fajnie, że prezentujesz ją u siebie! A puzzle od Janod to jedne z naszych ulubionych - dla mnie ze względu na jakość, a dla dzieci na urodę:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas właśnie długo nie mogła sie do nich przekonać, jak jej nie wychodziło rzucała w kąt. Teraz natomiast rzuca wszystko i układa po kilka razy dziennie nawet :)

      Usuń
  2. Puzzle puzzlami ale jakie boskie długaśne włosy! :)
    u nas mam nadzieję, że chwilowo, minęła fascynacja puzzlami

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, jak kiedyś ja szalałam za puzzlami! Przypomniałaś mi ten czas.... Ahhh ;) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam pytanie o domek dla lalek, gdzie taki znajdę :)?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń