poniedziałek, 6 lipca 2015

MomMe - z miłości do dzieci




Odkąd urodziła się Nadia przetestowaliśmy już mnóstwo różnych kosmetyków. Nigdy nie miała jednak problemów ze skórą więc były to raczej produkty ogólnodostępne. Niekoniecznie te apteczne.
Dużą jednak wagę przywiązuję do składu. Nie dlatego, że jestem z zamiłowania ekologiem. Bo nie jestem, jednak skład ma dla mnie duże znaczenie. O kosmetykach MomMe wiedziałam już od dłuższego czasu. To nowa świetna marka kosmetyków dla dzieci, która powstała z miłości mamy do dziecka. Niezwykła linia produktów skierowana do najmłodszych z dbałością o najmniejszy szczegół. Są to produkty organiczne, które powstały z naturalnych surowców. Większość z nich posiada certyfikat Ecocert. Najpierw skusiłam się na krem do buzi na każdą pogodę. Później wzięłam pod lupę również inne produkty tej marki. Muszę powiedzieć, że dawno żadne kosmetyki nie zrobiły na mnie tak dużego wrażenia. Przetestowałyśmy z Nadią dwa produkty. Jeden to żel do kąpieli a drugi to balsam do ciała.





Łagodny żel do mycia 2w1 MomMe genialny produkt dla tych, którzy lubią jeden kosmetyk zamiast kilku. Nadia ma sporo włosów więc zamiast szamponu mamy również odżywkę. Jednak ten żel przyjemnie mnie zaskoczył. Delikatny, nie szczypie w oczy i łatwo się spłukuje. Tworzy puszystą pianę i nie podrażnia skóry. Można go stosować już od pierwszych dni.





Delikatne mleczko pielęgnacyjne MomMe bardzo delikatny balsam dla dzieci i niemowląt. Ma działanie nie tylko odżywcze ale również nawilżające i kojące. Nie podrażania skóry, można go stosować również jako krem do buzi. Znajdujący się w mleczku prebiotyk pomaga w stymulacji odnowy skóry. Bardzo dobrze rozprowadza się na skórze i jest bardzo wydajne.




Kosmetyki MomMe zostały stworzone z myślą o tych, których kochamy najbardziej. Dlatego warto o nich zadbać jak najlepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz