poniedziałek, 4 czerwca 2018

odkrywcy kosmosu

Za nami Dzień Dziecka i naprawdę bardzo długi weekend. To był fajny czas, spędzony w górach.  W miejscu, do którego uwielbiamy przyjeżdżać o każdej porze roku. Jednak to właśnie wczesnym latem jest tutaj najpiękniej. Zapach siana, bociany spacerujące po łąkach i beztroskie leżenie na trawie. Dzieciom tak niewiele potrzeba do szczęścia. Wystarczy kocyk, pyszna przekąska no i oczywiście gra! Koniecznie jakaś fajna planszówka. Pomysł na spędzenie ciekawego przedpołudnia gotowy! Gaja dzielnie dotrzymuje kroku starszej siostrze i jest naprawdę świetnym kompanem do wspólnych zabaw. 

Dziewczyny postanowiły urządzić sobie mały piknik na świeżym powietrzu. A tego w górach nie brakuje. Spakowały do koszyka kocyk, kilka drobnych przekąsek i grę. Prawdziwy kosmiczny projekt z mnóstwem świetnych gadżetów w środku. To niezwykła podróż w samo serce kosmosu. Znana i lubiana  marka Lubisie już po raz kolejny organizuje akcję, która ma na celu zachęcić rodziców do aktywnego spędzania wolnego czasu ze swoimi dziećmi. Odkrywcy Kosmosu to nie tylko zabawa ale też nauka i ciekawe odkrywanie świata. W środku znajdziecie pięć figurek Lubisiów tym razem w kosmicznych skafandrach, planszę oraz karty do zadań specjalnych. Dzięki edukacyjnym pytaniom gra staje się niezapomnianą podróżą w głąb kosmosu rozwijającą przy tym dziecięcą wyobraźnię. No bo kto lepiej, niż nasze dziecko zbuduje rakietę z patyków i kamieni lub odtańczy kosmiczny taniec astronauty?  

Pod hasłem : Odkrywcy kosmosu! kryje się nie lada niespodzianka. Twórcy akcji przygotowali loterię z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. Jedną z nich jest niesamowita podróż do Centrum Kosmicznego ''Space Expo'' w Holandii. To wyjątkowe miejsce pełne interaktywnych urządzeń dostarczy nie tylko niezapomnianych wrażeń ale także pozwoli zrozumieć dzieciom czym jest kosmos i jaka jest ich rola w odkrywaniu świata. Szczegóły loterii znajdziecie na stronie www.lubisie.pl

Akcja trwa tylko do 10 czerwca! Spieszcie się!























Post powstał przy współpracy z marką Lubisie.

body w paski - oh mess
romper z falbankami - oh mess

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz